4.12.09

laki ke pompuan?

baru je habis tgk satu video clip ni kt MTV...israel pun israel lah, dah bosan sangat + tak boleh nak tido punya pasal maka di switch kan-lah dari AXN 701 ke MTV 713...jarak channel tak jauh pun, ada lah selang 5-6 channel jugak lah...maka tengok lah aku video clip-video clip yang menggoda maha menggiurkan dari entah sape entah artis pompuan yg dari UK tu...hmm boleh tahan jugak minah ni, tambah sikit dosa aku malam ni...pastu video sean kingston yang somebody call 911 tu la, Foo Fighters dengan video 'Wheels' nye (phewwit!)...setelah beberapa puluh/belas minit aku filling up bekas-bekas dosa dengan hiburan-hiburan yang menggoda khas dari MTV, tetibe muncul-lah satu video clip band ni, Tokio Hotel...hmm, nama band biasa je lah, takde apa-apa yang suspicious lah kira nya...yang menimbulkan syak wasangka aku dan umat manusia sejagat ialah singer/frontman die:

"dia ni laki-laki ka pompuan???"

dari segi suara, taktau nak ckp lah sbb zaman sekarang ni, laki-laki nak buat suara pompuan dan vice versa nye, memang tak menjadi satu masalah lah bagi umat manusia akhir zaman...so, suara memang aku tak kisah...tapi muka singer dia macam pompuan...comel dan lawa seperti seorang pompuan...tak tipu...dan aku terus melihat ke bahagian yang laki-laki akan selalu lihat pada seorang pompuan, dan hasilnya hampa. tak seperti yang dijangka. ia adalah seperti landasan kapal terbang. kecondongan permukaan adalah 0 darjah. tidak seperti cik beyonce knowles dan scarlett johansson yang kecondongan permukaan nye melebihi 45 darjah...sangat yummy. maka selepas beberapa video clip selepas video clip yang menimbulkan tanda tanya itu, tiba lah masa nya untuk iklan. relax lah sekejap dari buat dosa tu...dan di tika iklan-iklan berkumandang, keluar lah iklan Tokio Hotel ni...dangar lah singer nye bercakap seperti manusia biasa seperti kita kebanyakan ini. macam laki-laki...dan suara nya cakap apabila menerima anugerah MTV yang maha israel itu. macam pompuan...aik?! sekejap laki-laki, sekejap pompuan...
korang fikir aku merepek? lihat:


ini adalah Tokio Hotel. yang dua dari kiri (rambut itam yang buat gaya nun) itulah singer die yang aku kecoh-kecohkan dari tadi...haa, aku tak merepek, ok? oh, nama betul singer die Bill ape ntah nama die...yang aku tau nama die Bill...Bill ye,take note sikit...

Posted on by nazz-o-rama