22.5.10

hujan di pagi sabtu.


sejuk. dan nyaman. memang susah nak menggambarkan suasana hujan di pagi hari. bunyi deruan air hujan yang turun melimpah ruah di bumi di pagi hari adalah suatu nikmat yang tak dapat di ucapkan oleh kata2.di sini gua di bilik joe budu menulis sambil menunggu turn gua untuk mens-steng surya beliau. gua memang suka steng surya dengan beliau. lagi2 dekat2 nak puntung. memang terasa sungguh rasa surya di part2 puntung.

dan joe budu masih lagi bermain gitar yang lagu nya gua tak beberapa nak pasti sebab rhythm nye ter-sekat2. tadi beliau main lagu Subways-Rock n Roll Queen. sekarang ni gua taktau dia tengah main lagu apa. pagi hari ini memang tenang. dapat jugak gua menenangkan jiwa gua selepas berserabut di malam tadi. hari ini abang grungey a.k.a faris ahmad nak pegi konsert Seven Collar T-Shirt. gua sedih. sebab tak dapat pegi sebab gua nak study statistics. markah coursework gua sangat teruk. ada kemungkinan nak kena repeat semester depan. dalam hati ter-bayang2 macam mana lah konsert Seven Collar T-Shirt tu. mesti meriah tahap gila babeng punya lah. awek2 ketat confirm memenuhi KLPAC. grr ini memang nak buat gua menangis ni. Seven Collar T-Shirt memang terkenal kalau bab2 live act nya. memang terbaik. kalah SM Salim punya konsert. dan tentu nya motif ke-2 gua, nak usha awek2 ketat terlepas. takpe,mungkin ada hikmah disebalik nya. mungkin lepas ini,gua dapat gi kelab bogel ke(harap2 ada la kat malaysia), ataupun secara tiba2 AC/DC datang malaysia,gua dapat tiket free ke,mana kita tau kan..



hmm melepas....


p/s: abang grungey a.k.a faris,tolong usha kan awek2 ketat untuk gua,bro..(eh kau budak lompat kan??)


-may the Force be with you.